DMS
EFEKTIVNÍ SPRÁVA ELEKTRONICKÝCH DOKUMENTŮ
SPRAVUJTE SVÉ FIREMNÍ DOKUMENTY EFEKTIVNĚ A BEZPEČNĚ
Systém či software DMS (Data Management System) slouží ke správě, ukládání a elektronickému oběhu dokumentů, organizuje je do přehledné struktury, zefektivňuje a usnadňuje firemní workflow. Zároveň využívání DMS snižuje náklady firmy zrychlením některých procesů či minimalizací výdajů na správu dokumentů v listinné podobě.
Využíváme DMS software výhradně v českém jazyce s intuitivním a maximálně uživatelsky vstřícným rozhraním a nenáročným ovládáním. Je vhodný jak pro soukromé osoby, tak pro firmy či státní instituce. Patří mezi špičky českého trhu již osmým rokem. Poskytujeme implementaci DMS pro naše klienty spolu se servisem a zaškolením budoucích uživatelů.
Výrazná úspora času, který byste jinak věnovali vyhledávání v šanonech či archivech, neustálý přehled. Vyhledávat lze mnoha způsoby, nejčastěji dle atributů či fulltextem.
Propojení s vaším ERP, CRM, vnitropodnikovými systémy či Outlookem pro maximální efektivnost a usnadnění práce, možnost přizpůsobení systému konkrétním požadavkům firmy.
Přehled o stavu a oběhu dokumentů, připomínkování, automatizace schvalování a schvalovací procesy dokumentů.
Informování o duplicitních souborech, přehled o stavu konkrétních dokumentů, možnost uložení různých typů dokumentů.
„Vše neustále po ruce.“ Přístup odkudkoli, centralizace dokumentace, on-line přístup pomocí individuálních profilů, možnost udělení vzdáleného přístupu například obchodním partnerům.
Vyhnete se ztracení či založení dokumentů, minimalizace úniku citlivých informací (stanovy ISO, GDPR).